Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

lördag, februari 02, 2008

Last woman standing

Jahapp. Storsötan däckade först. I flera omgångar. Förra helgen hade Piff en febersläng. Maken har kört influensaracet hela veckan och idag tyckte Puff att det var dags för henne att ta en liten febervända.

När däckar jag? Sista hektiska packardagen? På planet? Influensar bort hela första veckan?

Eller så står jag emot grupptrycket och håller mig frisk som en nötkärna.

PS idag fick jag lite revansch. Mysig dag på sta'n med min tjejliga och nice middag med maken på kvällen. Hånglandet får dock vänta tills han kan andas genom näsan igen ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag håller tummarna för att du bevisar din stålkvinnestatus även inför elaka virus!