Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

fredag, maj 07, 2010

Möte

Som konsult inom mitt område har jag möten med olika människor mest hela tiden. Många möten går relativt obemärkt förbi, några ger intryck för stunden och sedan finns det ett fåtal som ger intryck för livet.

Tror jag precis haft ett som platsar i den sistnämnda kategorin.

Jag skulle ge återkoppling på en personlighetsprofil till en man i ett företag som jag arbetar med. En man som jag på förhand trott skulle vara bullrig och messerschmittig. Som jag hade fackat som oemottaglig för feedback och ganska enkelspårig.

Whee, som jag bedrog mig.
Här sitter jag tre timmar senare och känner mig omtumlad. Berörd. Fascinerad.
Borde gå och hämta trollen, men behöver landa ett ögonblick.

Inga kommentarer: