Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

tisdag, november 17, 2009

Spam-o-rama

När jag inte får veta hur jag ska förstora min snopp (den ÄR ju faktiskt väldigt liten, nu när jag tänker efter), "give her pleasure like never before" (undrar lite vem hon är och vad maken skulle säga om det hela?) så ska jag tydligen bli rik som ett troll! 8 500 000£, minsann. Tack snälla Capt Lung och hela FN!

UNITED NATIONS(WORLD BANK ASSISTED PROGRAMME)DIRECTORATE OF INTERNATIONALPAYMENT AND TRANSFERS.
Our Ref: WB/NF/UN/XX027
From: Capt. Arnold Lung
Attention: Beneficiary,IRREVOCABLE RELEASE OF YOUR PAYMENT.
We are of the United Nations Debt Reconciliation Unit newly set up by the United Nations in conjunction with the World Bank and the International Monetary Fund (IMF).
It was Resolved and Agreed that part payment of Eight million, Five Hundred Thousand British Pounds (Ј8,500,000.00) of your Unclaimed funds would be released on a special method of payment which tag Name Reads
SWIFT ATM BANK CREDIT CARD.SEND YOUR NAME,ADDRESS,NEXT OF KIN.PHONE AND FAX NUMBER TO CLAIM YOUR FUND.
Send your details to RICHARD FRENCHMAN head of review, World Debt Reconciliation: EMAIL:paymentoffice@unitednations-paymentcenter.org
Thanks
Capt. Arnold Lung

Ärligt, går man på detta, eller valfri annan variant av Nigeriabrev, så är det snudd på att man får skylla sig själv när man står med rumpan bar efteråt.

Inga kommentarer: