Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, januari 26, 2009

1000-bitarspusslet tar form

och helhetsbilden ser bra ut!

Det faller så fint på plats inför flytteriet:
*mitt jobb klart
*makens jobb klart
*barnen har fått dagisplats
*vårt hus är sålt -efter sjuk budgivning och till rekordpris!!!*

Nu saknar vi bara en liten, liten, nästintill försumbar, detalj: boende där...
Men även det kommer att ordna sig till det bästa, det bara vet jag!

*ber inte om ursäkt i skrytinteompengarjanteland. det är min blogg och här gläds jag ohämmat!

10 kommentarer:

TvillingTur sa...

Bara att gratulera till försäljningen. Måste vara roligt att folk gillar ens hem så pass att dom är villiga att betala en massa pengar för det.

Lycka till med nyskaffandet.

-tobias.

lillawi sa...

Attan vad bra allt utvecklar sig! Grattis till rekordpriset - vilken bedrift i dessa dystra finanskrisens dagar! Klart boendet på plats kommer lösa sig.

Frida sa...

Och jag gläds med er!

Anonym sa...

Självklart gläds jag å det allra mesta med er!
Grattis till lyckad husförsäljning!

Uniflora sa...

Wiiii! Heja heja! Helt rätt inställning. Skryta (om man nu ska kalla sanning för skryt) är bra.

Skaune har finfina boenden. Här är ett tips:
http://www.vilks.net/nimis_arx.html

Kram

Anna sa...

yeihhaaaaaa! Och du är BÄST och totalt supervärd alltihop!!!

Gräddnosan

Anonym sa...

GRATTIS!

nä det är inte skryt utan att inge hopp till andra som ska sälja nu idagarna..

grattis igen


och hus finns det väl i skåne....

Tudorienne sa...

Klart det löser sig! Och oj vad spännande ert liv är!

Ribbolita sa...

Ojojoj, vad spännande och gud så skönt att allt utom hus i Skåne fallit på plats!

Världen är liten… sa...

Härligt, härligt!!!