Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

söndag, juni 21, 2009

Must-haves

Tingeling kallar -jag svarar.
Jag hoppar förbi de givna (kärlek, sol, blåjeans och internet) och listar följande favoriter. De listas helt utan inbördes rangordning och som en ögonblicksbild, då jag tenderar att vara polygamist när det kommer till produkter.

Body Shops Moringa-serie. Är komplett beroende av body scrub+butter. Doftar ljuvligt, skrubbar lagom och återfuktar så lent.... Mmmm.
Pincett. Ständigt närvarande. Utöver tandborsten är detta nog min mest använda badrumspryl.
Hårfärg. Har nog testat alla märken och alla nyanser av ljusmellanmörkbrunröd by now. Någon gång per år färgar jag hos frisör, mångamånga gånger per år hemma. Det närmaste jag kommer en hobby?
Make Up Store -dual foundation Tokyo och microshadow Muffin. Dessa plus mascara (notoriskt otrogen på mascarafronten...) och jag är fit for fight. Släng på lite Choco D'or och kvällen är räddad.
DKNY -Be delicious. Absoluta favvodoften. Punkt.

























Vilka must-haves döljer sig i ditt badrumskåp?

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Nu blev jag nyfiken på väldigt mycket av det där..
Ska nog gå och sniffa på Moringa här någon dag och DKNY gillar jag men har inte testat Be delicious.

Roligt!!

Ribbolita sa...

Bra tips!

Boka in oss den 30:e! Vi dyker upp kring lunch och förväntar oss lek med piff och puff i solen i trädgården. Det kan S och J behöva efter 6 timmar i bilen... Åhh vad roligt att få hälsa på er!!