Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

torsdag, februari 11, 2010

Ligga sig lite?

Först och främst kommer jag ut ur garderoben: jag är listtaliban. Det finns listor för a l l t. Inte ett projekt har påbörjats i den Kapybarska familjen utan ett tillhörande excelark med listor.

Och jag gillar listor av alla de slag: att göra-listor, inköpslistor, topplistor.... spellistor. Jag har sett många bra genom åren, men nu undrar jag om inte vinnaren är utsedd: Liggalistan!

Ställer mig dock samma fråga som Notonmyshift: Oh boy med Peps Persson? Allvarligt?

1 kommentar:

Uniflora sa...

jag är också listtaliban! Sen är jag värdelös på att faktiskt genomföra dem, men det är underbart att göra listor.
Listor löser vilket problem som helst!! :) Kram