Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, april 19, 2010

Jag och min menskopp, del 2

Nej, det här ska inte bli någon följetong, men en liten update får ni tåla :)
Sovning avklarad, utan några som helst problings.

Måste verkligen utropa detta till årets köp, bara såååå dumt att jag inte köpt en för länge se'n. Smidigt, miljövänligt och så snäll mot kroppen se'n!
Som vi säger på fb: *like*

PS tack för hejarop från proffshåll, snälla Annelie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Undrar om jag skulle våga prova min. Har en kopp i lådan minsann. Inköpt före tvillinggraviditeten. Är den bra alltså?

lw

Kapybaran sa...

JA! gör det!
så himla fiffig grej!

och oj, vad jag ser fram emot recension, the lw way :)

tisalen sa...

i like too

I adore

I love

Anonym sa...

Äh fan jag bangade den här månaden... Nästa...?