Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

fredag, augusti 31, 2007

Högtflygande planer

...och icke samarbetsvilligt barn.
Att man aldrig lär sig. Bara för att P&P sovit som grisar hela förmiddagarna i en vecka vore det väl för mycket begärt att de skulle göra det även idag när jag tänkt rensa katastrofhyllorna och lasera vinstället och handla god fredagsmiddag och fixa med resan och....

Puff sover. Piff gnäller. Kräver bärabärabära och gågågågågågågå.

Men vinstället hann jag lasera iaf!

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Jag tycker du är vansinnigt företagsam med tanke på allt du har där hemma! Alltid nåt på gång! :) Jag som inte har skuggan av ditt ansvar tycker att jag inte ens får hälften gjort..

crrly sa...

Ja, hur bär man egentligen två på en gång??!