Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, juni 09, 2008

Loungelåg

På väg till USA nu.
Eller snarare, på väg att bli på väg.

För det är fel på planet, så vi är 6 timmar försenade.
De sex timmarna önskar jag att jag kunde fått hemma. Då hade jag kunnat lämna storstötan på dagis, leka med piff&puff, kramas med maken.

Men istället sitter jag och dricker kaffe i loungen på Arlanda.
Och leds ihjäl.

Fan, vad det är synd om mig.
För inte nog med att jag är borta från barnen, den här förseningen äter upp mitt shoppingfönster. Och det, mina vänner, är allvarligt.

1 kommentar:

Frida sa...

Utan barnen OCH utan shopping, usch och fy! Själv ska jag åka på resa på torsdag, första gången utan kidsen... Fast det är strictly pleasure, så jag ska nog stå ut ;-)