Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

torsdag, oktober 12, 2006

Delad glädje....

är inte bara dubbel glädje, utan såsåsåsåså mycket mer!

Är så rörd och tacksam för allt stöd och alla frånhjärtatgrattis jag fått av er alla ljuvliga, underbara tjejer i blogg- och aff-världen. Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är.
Utan er hade barnlöshetshelvetet varit ett mycket djupare och mörkare hål att vistas i.
Att ni dessutom har så enormt stora och varma hjärtan att ni med äkta värme kan gratulera mig nu....
Jag känner mig hedrad.






STORT TACK!

3 kommentarer:

Saring sa...

Jag vill också säga GRATTIS! GRATTISGRATTISGRATTIS!!!

Varmaste lycka till

Anonym sa...

Grattis än en gång!

Kapybaran sa...

tack sötnosar -det värmer!!
Kram!