Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, januari 18, 2010

Hej vad det svänger

Upp i ottan, på med sminket, fixa håret, lilla kjolen, lilla blusen och koftan.
Workshopa sig igenom förmiddagens ledningsgruppsutvecklingsuppdrag.
Gasa hemåt. Pussa maken i dörren.
På med mjukisbrallan, upp i soffan med småsjukorna och gosa till ubbe å tess.

Det går fort i hockey.

Och apropå fort: 3,1 kg minus på två veckor, det är tom jag nöjd med.
Särskilt som lillasysters examen firades i lördags och jag åt av allt -men tog lagom portioner och ffa: TOG INTE OM!

Lite roligt perspektiv (nu blir det VV-nörderi):
Under viktminskningen ska jag äta 18 Points / dag. Försökte höfta fram vad jag åt i lördags och landade på 53 points. :)

5 kommentarer:

Tingeling sa...

GRATTIS! Whow, vad det går undan!
Snyggt jobbat och bra attityd!

Själv står jag rätt stilla, men det känns okej!

(stå still är ju my middle names höhhöhh..)

Saring sa...

Tjohooo så bra!!! YESYESYESYES!!!
GOGOGOGOGOOOO!!!

åsså en kram på det!

Tisalen sa...

Det var RIKTIGT bra. Ska bli spännade och se vad min våg säger i morgon bitti

Världen är liten… sa...

Du är verkligen jätteduktig!

Jag och mina små sa...

Vilken minskning av vikten. Bravo!