Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, januari 11, 2010

O-pepp.

Ja, jag vet.
En viktminskning på 0,5 - 1 kg / vecka är jättebra. Och sunt. Och allt.
Men jag hade liksom hoppats på att få en så'n där dunderrivstart med typ -2 kg.
1,5 är bra. Jättejättebra.
Ska bara få mig själv att inse det.

Umgås med tanken på att byta vägdag. Måndag morgon står man ju där med helgen kvar på kroppen, sas. Omvägning på onsdag, beslut efter det.

1,5 är B R A.
Så.

9 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Det är jättebra!

Tingeling sa...

Alltså, har du gått ner 1,5 kg på en vecka? Det är ju galet mycket! Freddie Fork hoppar säkert jämfota av tillfredsställelse!
Tänk hur mycket en och en halv liter mjölk väger när du bär hem dem från butiken - massor.
Fint jobbat!

Frida sa...

Superbra faktiskt! Och det verkar sunt att inte väga sig på måndagar, jag kör fredag, då är man som längst från helgen utsvävningar.

Maja Gräddnos sa...

Det är ju fantastiskt bra ju!
Go Kapy, go Kapy!!!

Tisalen sa...

Skit bra!

Väger mig åxå på måndagar...men ska bestämt byta till onsdag eller till fredag

Kapybaran sa...

ah, ni är väl för go'a! Tack för pepp!!

Ribbolita sa...

Sjukt bra! Vad är målet? Points alltså - jag har aldrig orkat lära mig systemet och således heller aldrig lyckats. Men det är ju bra eftersom man får äta av allt. Du kommer att vara såå snygg till resan! Jag är sjuuukt avis. För oss blir det en vecka på Grand Canaria detta år. Härligt med värme men inte riktigt samma sak som sju veckor i Thailand...

Uniflora sa...

Heja dig vad bra du är!! :)

Saring sa...

Det är JÄTTEJÄTTEBRA!!! Jag säger som Ting: lyft 1,5 margarin och känn på hur mycket du faktiskt har tappat på 7 dagar. STARKT JOBBAT!!