Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

torsdag, januari 21, 2010

Sexigast i sta'n

*varning, inlägget kan innehålla mer info än du känner att du behöver*

Har fått någon form av irritation i underlivet och tänkte passa på att lufta lite när jag ändå vab:ar. Dagens outfit är således: lång stickad kofta som räcker ner på halva låret och långa stickade strumpor som räcker upp till knät. Lägg sedan till morgonrufsigt hår* och knappt öppna ögon så förstår man ju att maken aldrig kommit iväg till jobbet snabbare.

Japp, idag är dagen då jag kommer upp i topp på sexiest woman alive-listan. Garanterat.

*och nej, inte "morgonrufsigt" så som i "charmiga ostyriga lockar", utan mer åt "kam? vad är det? det har jag inte använt sedan 1873 och sedan dess har jag sovit i en skog"

3 kommentarer:

Tingeling sa...

HAHAHAA!!! Fattar inte att maken hade så bråttom!
Framför mig ser jag en riktig utmanare till listan du nämnde!
Kjam.

tisalen sa...

låter toksexigt tycker jag ;)

Helga sa...

Jag antar att du menar på huvudet?