Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

söndag, januari 31, 2010

Resfunderingar av karaktären I-lands...

Sitter och planerar resan. Inte långt kvar nu.
Men kan inte komma på hur jag ska göra med reserapporter.
Sist skippade jag alla principer och skrev på resdagboken, med bilder och allt.
Men det känns inte rätt. På fb lägger jag inte upp bilder på barnen.
Här kan jag inte reserapportera till släkt och vänner.

Ska jag skapa en annan blogg bara för resan, eller finns det någon motsvarighet till resdagboken fast där man kan tillåta bara en viss inbjuden skara att ta del av reseberättelsen?
Hmm.

3 kommentarer:

Uniflora sa...

Man kan ju starta en blogger-blogg där man måste ha lösenord för att komma in (för att se totalen alltså, inte bara vissa inlägg) - eller inlogg på gmail el liknande.

Vad avis jag är på din resa. Jag vill också få semester. Unnar dig den dock väldigt mycket. :) Kram

lillawi sa...

Jag vill också resa. AVUNDSJUK!

Röstar på reseblogg. Lösenordsskyddad, men bara om jag får lösenordet, mohahaha.

Ribbolita sa...

Kloka ord - precis så gjorde vi det gick hur bra som helst.