Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

måndag, november 12, 2007

Jag vet inte. Jag vet inte. JAG VET INTE!

Hela jag är ett "jag vet inte" just nu. Alla frågor besvaras med "Jag vet inte". Framförallt de från maken med innebörden "hur mår du egentligen?".
Känns som om det är så många trådar som drar i mig från alla håll att jag sitter stenhårt fast i mitten. Utan en chans att avgöra vilken av trådarna jag vill/bör följa med.
För jag vet inte.

Jag vet nog fan inte ens vilken min favoritfärg är just nu.

Jag VET att jag älskar mina barn och min man. Men utöver det?
Jag vet inte.

7 kommentarer:

Världen är liten… sa...

Forstar att det inte kanns sa kul men ta ett djupt andetag och forsok att inte lagga sa mycket energi pa detta. Du har mycket i ditt liv just nu som kraver din uppmarksamhet, ibland snurrar det lite val fort och da hamnar vi i sadana har "tanke vaccum" da man inte kan tanka en klar tanke eller forma en asikt om aven de enklaste sakerna sa som favoritfarg eller vilken musik man gillar.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Men du... du vet ju det allra viktigaste. Resten kan ju egentligen kvitta, bara du har dem du älskar omkring dig.

Kramar

Anonym sa...

Det där känner jag tyvärr väl igen, och det brukar häröra till sammanhang med too much to do och to little sleep!!

Jag brukar förklara för sambon (även om det tar rätt dåligt) hur det känns, jag VILL INTE fatta beslut, för jag vet inte, bestäm du!
OBS glöm inte bort att berätta när du VILL bestämma igen ;)
//M

Frida sa...

som kattmamman saså har du ju koll på det viktigaste i alla fall!

Att vara mamma sa...

Vad roligt det är när man hittar en blogg som har länkat till ens egen blogg, utan att man vet om det! Nu ska jag läsa lite här. Toksöta bodysuits du skrev om i torsdags - den rosa får bestämt bli en av dotterns julklappar.

Unknown sa...

Usch vad jobbigt. Men så där är det ibland och jag tror att det viktigaste är att tillåta sig själv att inte veta.

Man kan inte veta allt jämt.

Kram!

Jonna sa...

KRAM!!