Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

fredag, november 30, 2007

Disträ? Jag?

Handlade i förra veckan. Lade ner tre burkar kokosmjölk i kassen.
Kom hem och packade upp två kokosmjölk och en rödcurrygrythistoria.

Köpte vantar till stortjejen i tisdags. Höll i ett par stl 4-6år i affären.
Kom hem och plockade upp ett par stl 8-10 år.

Handlade igen igår. Lade ner två färdigmatlådor med kyckling i kassen.
Kom hem och packade upp en låda kyckling och en fisk.

Antingen har jag grav gröthjärna eller så är jag förföljd av små busiga tomtar.

4 kommentarer:

Tingeling sa...

Haha, tack för ett gott skratt igen! :)

Antijulfanatiker som jag är så vill jag ju inte tro på tomtar, men onekligen låter det skumt.

Eller så har du egentligen vetat om hela tiden att du köpte två kokosmjölk och en rödcurrygrythistoria för att du ville ha just en rödcurrygrythistoria i butiken. Du hade bara förträngt det när du väl var hemma.

Jasså..nähä, inte då. Ok.
Måste väl vara dom enerverande tomtarna då.

Unknown sa...

Du har amningshjärna. Det är så man blir när man ammar. Om man dessutom ammar två stycken blir det ännu värre. Som bevisat.

;-)

Frida sa...

Jag tror på att det är småtomtar som jävlas!

Anna-Bell sa...

Ha ha! Måste vara tomtarna!