Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

fredag, november 09, 2007

Redo för tjejkväll

Efter att ha röjt upp röran som Lillasysteryster varit här och ställt till (jag håller det nämligen för omöjligt att husets ordinarie invånare kan ha stökat till det !) och handlat är vi nu redo för en tjejkväll när maken/pappan är på konferens.

Storasyster får lasagne till middag och när barnen sover får jag se rom-com med godispåse och chai latte!

4 kommentarer:

Frida sa...

Oh, det låter najs! Hoppas du får en riktigt skön kväll!

Världen är liten… sa...

Later jattemysigt men vad ar rom-com? Laser for ovrigt en jattebra bok just nu och eftersom du efterlyst boktips tidigare tankte jag dela med mig. Bokens engelska titel ar A Handmaids Tale och ar skriven av den kanadensiska forfattarinnan Margaret Atwood, hur bra som helst ar faktiskt helt besatt av den.

Världen är liten… sa...

Tack for forklaringen, ha en trevlig kvall=o).

Unknown sa...

Sorry... Själv hade jag inte tid att städa.

;-)