Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

tisdag, januari 22, 2008

Hur korkad får man bli?

Nattsovet går rätt OK nu. Puff har kört ett långt tokgorm vid 05, men imorse var det lugnare och inte förrän 06. Däremot har dagsovet ballat ur sedan ett par dagar. Skitjobbigt för alla.
Igår var jag på mördarlång och tråkig promenad för att grynen skulle sova sina 1,5 tim mitt på dagen. Tror ni inte de vaknar efter 30 min, när vi med råge passerat point of no turning back? Jo då.

Så idag får jag en lidnersk knäpp och lägger grynen på sidan i vagnen -de sover som små söta grisar! Både fm-sovet och nu mittpådagen-sovet.
Så osmart av mig att inte göra kopplingen, på natten sover de på mage och så tror jag att de ska vilja sova på rygg dagtid?!

Hoppas, hoppas det verkligen är den sista pusselbiten.

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad härligt att hitta en sådan "enkel" lösning! Jag önskar att det fanns något liknande att applicera på Isak...