Funderingar, iakttagelser och tankar. Om livet, barnen, kärleken, och en del väsentliga oväsentligheter. Just så.

torsdag, januari 17, 2008

IRL-date...

medan jag samlar tankarna kring jobbfunderingarna (nej, Anna, ingen Sir Väs-repris på gång!), svarar jag på Fraidis utmaning:

Lista 5 bloggare som du gärna skulle träffa IRL och varför. Nämn inte nån som du redan träffat.
"Bara fem?" är min första reaktion, men OK:

Anna. Klok som få, empatisk, rolig och helt enkelt en cool katt
Saring. Språkekvilibrist, varm, djup, klok och förbannat rolig.
Tinselflickan. Intresserad, engagerad och just nu så oemotståndligt sprudlande kär!
Tingeling. Öppen, engagerad och stark. Med ett språk som golvar mig totalt.
Lillasysteryster. Ärligt, rakt och innerligt kärleksfull.

Tror att vi skulle vara ett sjuhelsikes party crew så vad säger ni, brudar? En helkväll med skyhöga klackar och färgglada drinkar? Och ta med era fem bloggkompisar, för utmaningen går härmed vidare till er!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tack snälla! Jag skulle gärna vilja träffa dig också :-)

Saring sa...

Jag är PÅ! Och STOLT!
KRAM!

Anonym sa...

Jag är PÅ jag med! Jättegärna!

Tingeling sa...

TACK - jag rodnar och bockar som ödmjukast för de fina orden. Och JA, jag är med - anytime! Fast det är rätt lång väg för mig men det fixar jag! :)

Tingeling sa...

Och ja, ska anta utmaningen bara jag är "back in business"!